FOLLOWER

Monday, January 28, 2019

SIAPA ANJE !?

Incik lalan : "yang, kalau abang lupe sikat rambut, cuba laa ingatkan abang, tegur abang ke"

Saya : "adui, nampaknya anak ayang ada 3 ni, bukan 2"


Mula2 memang saya rasa, eh, rambut sendiri, kat kepala sendiri punnn nak isteri juga ingatkan, tak ke pelik.

Ye, perkara normel kalau sediakan suami baju, seluar luar dalam. Tapi sehinggakan sikat rambut pun bini, ishh3 macam adik bongsu saya pula haha

Tapi, saya tak bising pun,
Saya rasa funny dan "diperlukan",

Agaknya kalau saya mati ke,
Mesti incik lalan orang paling bmuram, silap2 meratap kat kubur sambil kata "stokin abang, ayang simpan mana" HAHAHAHA

So officially,
Tugas baru, sikat rambut husband. Anjer angat-angat tau HUHU

===========================

Semalam lepak katil dengan incik lalan, tengok dia transfer duit, then tertengk bahagian "favorite transaction" ada nama FATIN FASHIEKIN dan ANJE,

Saya : amboi !! Anje mane tu yang abang set, bukan main anje-anje pulak,


Incik lalan : yang, kat dunia ni, tak kisah lah skandal dulu atau pasangan dulu, tak pernah abang set "ANJE" tau, ayang je abang letak anje.


Saya : eh tapi kan ada 2 akaun, 1 nama penuh ayang, ayang ada maybank je, abang jangan nk tipu ayang

Incik lalan : habistu, kerete ayang sebelum ni siapa bayar ?

Saya : abanggggg heheheh


Dah tua-tua ni,
Panggil anje-anje,
Rase lemak macam mencair je dalam badan sebab terharu HAHAHAHA

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...