FOLLOWER

Saturday, December 22, 2018

KEJUTAN DEMI KEJUTAN

Tiap hari saya doa kat Tuhan, masa solat, masa suami tgh tidur dan saya tenung dia, doa saya :

"Ya Allah dia suami ku Ahmad Faizal Bin Sulaiman, berikan dia syurga,berikan dia ganjaran pahala, berikan dia petunjuk yg baik atas segala persoalan dn masalah yang dihadapi didalam kehidupan, berikan dia kesihatan yang baik,jauhkan dia dari segala penyakit, panjangkan usianya. Sejahterakan dirinya didunia dan diakhirat."
.
So bila suami sentiasa dapat berita baik, saya rasa malu sangat kat Tuhan, selalu dia mudahkan hidup kami, bantu kami, senangkan kami. Kejutan2 yg baik ni sangat mengharukan jiwa saya.
.
Antara saya dn incik lalan,
Saya jauh lagi sayangkan dia,
Saya layan dia sangat baik,
Saya doakan dia selalu,
Saya taat setia pada dia,
.
Berbeza pula dengan incik lalan,
Dia tak romantik,
Tapi saya yang guide dia,
Saya create rutin romantik,
Dan dia follow dan terbiasa hehe
.
Saya selalu kata pada dia :
"Kalau ayang tak ada nanti, tak ada perempuan boleh jadi sebaik ayang, seseronok ayang, sepenyayang ayang, mesti abg akan rindu ayang dan tak kan jumpa peganti ayang, padan muka abang hahaha"

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...