SUAMI SAYA

Rindu,
Suami yang penyayang dgn anak ni,
Suami yang kuat kerja ni,
Suami yang manje bile tidur ni,
Suami yang suke bebel ni,
Suami yang tak suke makan pedas ni,
Suami yang sempurna 8/10 ni,

Eeeee !!
Bile nak balikkk,
Tak ada geng nak ajak gosip, membebel, menyakitkan hati dan dipaksa makan haha


Almaklumla i kan jenis sayang gile kat suami, yee sayanggg sangat, sampaikan suami nak hantar seluar untuk dipotong pun i bebel jeles 😆😆

Saya : kenapa abang tak bawa seluar contoh atau bagitahu panjang utk dipotong ?

Incik lalan : ala hantar then dia ukur kan senang.

Saya : manaboleh ! Nanti di sentuh abang. Manabolh !! Eee tak boleh !! Tak booolehhhhhh


Nasib baik incik lalan tu fahm isteri dia ni memang jenis gile2 sikit huhu. Ade dia kisah ? Idok lerrr, hahaha

Bile jauh dari suami,
Rase macam bercinte semule,
Dengar HP bunyi, lari kelam kabut angkat phone, saling bertukar gambar, bergayut kat phone, saling cakap rindu acececece 😆😆

Bile tukar2 gambar, i siap cakap "pandai lah ayang jage suami, makin segak" then suami balas "pandai abang jaga isteri makin tembun"
😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑


Part kesian, kat kaseh,
Nampak kereta incik lalan kat garaj asyik cakap "daddy, daddy, daddy" bila tgk gambar incik lalan dia sengih2, bila tgk video incik lalan dia gelak besar, rindu lettew **ok mak dia yang rindu. 😜

Comments

NUFFNANG ADS