FOLLOWER

NUFFNANG ADS

PHOTOBOOTH PERKAHWINAN



Benda ni paling leceh,
Nk dapatkan idea tu, jenuh memikirkan.


Zaman moden,
Semua orang print macam banner tp saiz besar,
Then just pacak. 



Tapi, saya tak nak membazir.
Banner tu murah2 pun RM150.00,
Lepas habis majlis nak buat apa kan? 
Paling bguna pun saya tgk ramai orang letak kat garaj kereta bila majlis dh selesai,
Tu pun berfungsi elak kena tempias ;p


So saya memikirkan something tak membazir,
Guna apa yang ada kat rumah.



Nak kahwin ni,
Jangan pk trend je,
Kena pk sama "lepas majlis apa jadi"
*ceh konon ek aku ni* haha



Lady faizal,
FatinFashiekin

No comments: