FOLLOWER

Tuesday, December 29, 2015

KASUT KAHWIN UNTUK DIJUAL


Memandangkan,
Tak ada maknanya saya nak pakai heels ni kalau berjalan, daripada jadi kasut cinderella tak bertuan, better saya letgo lah kan.


Saiz 6.
Pernah guna sekali je,
Tu pun masa nikah dan sanding sahaja.


Harga letgo RM50.00
With FREE POSTAGE



Harga saya beli jauh lagi mahal sebenarnya,
Tapi, tak nak ambil untung,
Just nak bantu bride to be sahaja,
Sebab saya tahu, nak jadi pengantin perlu mengeluarkan banyak duit belanja, dah lah nak nampak gojes.



Heels ni, bwarna silver,
Yes, merelip bersinar,
Kata nak jadi princess kan,
Ofcz lah heels kahwin kena bersinar-sinar :)



Berminat,
Do add me di facebook / mesej private di fb,
Atau paling senang, email sbb saya slu on email.


( fatinfashiekin@yahoo.com) 


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...