FOLLOWER

Tuesday, December 29, 2015

GUBAHAN HANTARAN DI MELAKA



Akak manis yang buat gubahan hantaran saya namanya rien. Cantik molek manis orangnya. Berurusan dengan dia pun mudah.


Mula-mula, plan nak gubah hantaran sendiri, tapi, kesempatan masa dan idea tu tak ada. So saya pun google2 lah siapa yang boleh tolong gubahkan, dan tadaaaa--- kak rien ni, owner cafe dan butik violet station sudi gubahkan.


Hantaran saya + hantaran incik lalan, 
1 dulang hantran : RM50.00,
Saya buat 9 dulang (pihak perempuan)
Berbalas 7 dulang (pihak lelaki)
So total RM800.00 dan dapat free FRESH FLOWER


Berminat? Boleh add owner ye :
https://mobile.facebook.com/cintaviolet.riensuriani?fref=nf&pn_ref=story


Gambar2 diatas adalah hantaran dari pihak perempuan ke pihak lelaki,
Hantaran dari incik lalan,
Alamak-- gambar kat phone incik lalan,
Next time saya upload ye :)


Pertanyaaan,
Fatinfashiekin@yahoo.com








No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...