FOLLOWER

Sunday, November 1, 2015

SURPRISE DARI JERMAN. KONON.


Ada orang tu,
Niat dihati nak buat kejutan tetibe muncul kt hospital. So tak cakap lah nak balik, hp pun dia off sebab dia kata ‎luar hotel xda wifi. Saya pun faham sbb roaming mahal. Kami bhubung through wifi/whatsapp. Cukuplah kes masa dia g jepun. Borak brpe minit je bill sampai RM700.


Sebelum ni dia kata dia balik next week, so start malam tadi, saya dah susah hati, kenapalah ‎x dapat call dia, Whtsapp tak masuk, saya nk inform yang saya dah keluar wad.


7.15 malam. Tetbe konon "surprise! Sayang kat mane".. saya mcm blur. Hello, tu lah, nk surprise tak kene tempat. Wife dah kat rumah, menjajau dia pi hospital wad12 ingtkn bini kat sana (T_T) rupanya konon nk bgi kejutan, konon biar bini gembira dan sembuh. Padahal bini tengah tersadai depan tv dengan hati gumbira. Dia pula kat hospital. LOL


Haha.
Apapun, effort tu I suke ye darling.
Hahahahahah.


Lady faizal,
FatinFashiekin






1 comment:

Han Hanni said...

Wahh..janji dia surprise...huhuhu.Dia pulak yang tersurprise..

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...