FOLLOWER

Sunday, October 11, 2015

BOY KE GIRL


Jantina masih tak jelas kelihatan,
Semua doktr bagi jwpan teragak-agak
"Maybe girl atau boy kot" -jwpan cmni
Tapi naluri kuat mengatakan bby girl,
Sebab serius nk girl.


Orang tgk perut saya kata "boy"
Tapi saya tahu girl
Sebab terlalu geram gigit bibir dgn girl
*kalau slh, ampunkan den* haha



Me :
Yang, kakak dgn adik jeles tak kalau bby kite nanti manje dengan awak? Yela, awak kan manjakan adik dan kakak. Agaknya nanti klu dpt bby girl dn lbh manja dri mereka, mcmne ye?


Incik lalan :
Tak lah. Hritu kite sendiri tanye kakak adik, dia nak girl ke boy, dieorg kata nk girl sbb boleh main bersama kan.


Risau sbenarnya,
Anak incik lalan memang manja gila dengan incik lalan. Berebut selalu nk dipangku abah mereka, sampai bergaduh gaduh semata nak kena pangku tau. Sampai merajuk2 kalau abah mereka pilih kasih. Anak saya, haruslah ngam dengan saya. Tapi org kata, kalau girl mmg rapat dgn daddy, klu boy dengan mummy.


Dan saya mmg nk girl yg rapat dgn daddy nya juga,
Senang saya. Hahahaa.


Persiapan baju,
Saya beli unisex,
Boleh sampai 6 orang anak pakai.
Nk 3laki + 3pmpn.


Lady faizal,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...