FOLLOWER

Thursday, July 16, 2015

BERAYA DIRUMAH MERTUA DIKEDAH

Gerak 12tengahmalam,
Sampai 12tengahari,
Pecah rekod sepanjang perjalanan muntah 4 kali.
Saya bukan jenis muntah.


Maybe dsebabkan kereta tinggi,
Maybe dsebabkan pjalann jamm dan pemanduan tersengguk-sengguk,
Maybe dsebabkan keletihan,
Maybe dsebabkan saya makan terlalu banyak masa berbuka.‎


Naik risau incik lalan tgk saya muntah sepanjang dalam kereta, yang bagusnya, sampai je kedah dan untill now (sedang menaip ni), i'm okey. Haha.


Siap boleh buat gulai dengan mak mertua,
Tolong mak mertua buat laksa,
Padahal saya ni bukan nya boleh tahan dengan bau penumis. Psyko betul aku ni ;p


Seronok dikedah! 
Apapun still risau takut esok pagi raya saya nangis,
Almaklumlah, tak pernah berenggang dengan family okey. Saya kan even sulong tapi manjers--


Petang raya incik lalan ajak jalan ke jam besar,
Malam raya incik lalan ajak jalan ke bertam,
Best! Tempat orang kate kan :)


Esok dah raye,
Cepatnya masa berlaluuuuuuuu--
Sebulan dah berlalu,
Berganti bulan.


Apapun, selamat hari raya ye uols,
Maaf zahir batin,
:)


Lady faizal,
Fatinfashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...