FOLLOWER

Wednesday, April 29, 2015

3 HARI SEBELUM MAJLIS KAHWIN

Allhamdulillah,
Settle part barangan hantaran! 
*sengih lebar-lebar*
Incik lalan punya hantaran je belum siap,
Sebab dia ada oder cupcake + fresh flower
*sengih lagi lebar*


Lepas ambil barang hantaran,
Cari pula pasar borong,
Sebab nak beli apple 300biji.
Nasib baik saya tak beli kat jusco,
1 biji apple kat jusco RM2.50
1 biji apple kat pasar borong RM1.40.
Berbeza okeh bila didarabkan den 300biji! 
Peh! 


Lepas settle beli apple kat pasar borong,
Pergi pula jusco,
Cari tembikai,
Cari buah-buahan hantaran,
Cari buah-buahan meja makan beradab.


Masa cari buah-buahan,
Tiba-tiba ada supplyer call nak jumpa incik lalan,
Chinese, nama nya mrs chin,
Saya panik juga lah. Yela. Kena behave.


Saya :
Alamak, dia nak jumpa saya sekali ke? Saya ni dah lah tak tahu behave. Awak tahu lah, saya ni jenis gila sikit, mulut tak reti berhenti bunyi. ‎


Incik lalan :
Haaa, baru tahu ke yang awak punye perangai ni gile sikit, lepastu memang jenis tak behave, lepastu kalau cakap memang tak berhenti.. so belajar-belajar lah untuk behave.‎



Kami jumpa di macD malim,
Ada 4 kerusi, saya duduk berhadapan dengan incik lalan. Incik lalan kata "habis dia nak duk mana".. saya kata "ala x kisah, yg penting saya kena duduk bertentang muka dengan awak, tk puas lah duduk kalau x pandang muka awak"..


Lepastu incik lalan pesan lagi :‎
"Dah makan dulu, awak tu kalau makan comot"‎


Everything smooth,
Tahu lah mulut saya ni kan,
Tapis macammana pun memang banyak cakap,
Haha. 


Last incik lalan kata :
"Haih, habis rahsia saya harini semua dibongkar"


Mrs chin kata :‎
"I tgk since u dgan dr faizal, dr faizal nampak happy dan banyak cakap tau, tak macam dulu, npk berbeza"‎


*terus saya rasa saiz pinggang melebar*
Hahahahah


Ok. Nk basuh telur.
Bye


Lady faizal,
Fatinfashiekin




No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...