FOLLOWER

NUFFNANG ADS

OUTSTATION TAK HABIS2


Incik lalan kena gi outstation luar negara lagiiii. Seriously saya tak suka dia outstation,
Tambahan pula pada situasi kalut dengan persiapan sekarang.


Incik lalan : ada benda nak cakap ni, jangan marah ea..

Me : apa? Mesti lah marah, mana x boleh marah..

Incik lalan : janji laaa jangan marahhh

Me : hah, beli anak benih pokok lagi lah tu! 

Incik lalan : takkk, bukan2, sekarang dah bulan 3, saya kena pergi outstation, bawa doctr baru, nanti saya beli kan awak coklat mahal kat airport

Me : alaaa! Kn dah janji dah nak kawin tak boleh pi oversea.. xyah lah pergi.. bahaya! Takut ada selsema babi atau selsema burung .,. Sawan babi pun adaaa

incik lalan : amboi, memandai diaaaaaaaa.. selsema babi pun adaaa... terpaksa, sbb nk kena bawa doctr baru.. nnti saya belikan coklat mahal, blh letak kat hantaran.

Me : *sedih* kenapa laaa x outstation lepas kite kawin, boleh lah saya ikut sekaliiii, dan honeymoon sekaliii *sedih*


________________________________________

‎Saya tak suka dia outstation kt luar negara!!!
Sebab????
NAK IKUT JUGAAAAAAAA. JELES K !! baru bulan 10 haritu gi berjalan, ni berjalan lagiiii...... 


Lady faizal,
Fatinfashiekin




No comments: