FOLLOWER

Tuesday, March 3, 2015

OUTSTATION TAK HABIS2


Incik lalan kena gi outstation luar negara lagiiii. Seriously saya tak suka dia outstation,
Tambahan pula pada situasi kalut dengan persiapan sekarang.


Incik lalan : ada benda nak cakap ni, jangan marah ea..

Me : apa? Mesti lah marah, mana x boleh marah..

Incik lalan : janji laaa jangan marahhh

Me : hah, beli anak benih pokok lagi lah tu! 

Incik lalan : takkk, bukan2, sekarang dah bulan 3, saya kena pergi outstation, bawa doctr baru, nanti saya beli kan awak coklat mahal kat airport

Me : alaaa! Kn dah janji dah nak kawin tak boleh pi oversea.. xyah lah pergi.. bahaya! Takut ada selsema babi atau selsema burung .,. Sawan babi pun adaaa

incik lalan : amboi, memandai diaaaaaaaa.. selsema babi pun adaaa... terpaksa, sbb nk kena bawa doctr baru.. nnti saya belikan coklat mahal, blh letak kat hantaran.

Me : *sedih* kenapa laaa x outstation lepas kite kawin, boleh lah saya ikut sekaliiii, dan honeymoon sekaliii *sedih*


________________________________________

‎Saya tak suka dia outstation kt luar negara!!!
Sebab????
NAK IKUT JUGAAAAAAAA. JELES K !! baru bulan 10 haritu gi berjalan, ni berjalan lagiiii...... 


Lady faizal,
Fatinfashiekin




No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...