FOLLOWER

Monday, March 23, 2015

CAT BILIK PENGANTIN


Harini rasa diri ni selebet gile dan gila,
Dari hujung kepala ke hujung kami sampai ke bibir melekat dek cat.


Tapi Allhamdulillah, 
1 hari bereh! *lap peluh kat dahi*
Baru lah saya tahu,
Mengecat susah rupanya, tengk je senang,
Selama ni tengk je haha ;p


Nak mendongak, nak mencangkung, nak membongkok, nak menonggeng,
Semua gaya ada. Krem 1 badan wey.‎


Tapi bila dah settle! 
Sengih sampai telingga......


Warna bilik saya grey,
Yes ! Ofcz saya nk bilik pengantin yang romantik,
Lena tidur, damai, sejuk. Actually incik lalan nk bilik pengantin warna ceria seperti yellow, huh, dia kata dia nak bilik yang menceriakan, yang membolehkan minda dia sentiasa berfikir. Bukannya mendung dan lemau (-_-)


What ever is it,
Bililk tidur saya, so my decision,
Dengan bangga nya saya mengecat bilik warna grey dan whatsapp gambar pada incik lalan yg berbunyi "oh, grey, so romantik".. but actually at last, dia okey je, cuma sifat semulajadi incik lalan, akan suka apa yg saya tak suka. Hehe.‎ Dia sengih juga lah.


Sekarang dah siap mengecat! 
Jom tgk cerita #temanlelakiupahan !
Suka sangat cerita niiiiiiiiiii --
:)


Lady faizal,
Fatinfashiekin

‎‎

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...