FOLLOWER

NUFFNANG ADS

KERAP SELSEMA #VIRUS


Dah sebulan setiap hari saya selsema! 
Sebelum tidur selsema,
Bangun tidur selsema,
Dalam pukul 9pagi-11pagi okey,
1petang selsema lagi,
Pukul 3 okey,
Pukul 5 selsema lagi..


Selsema sangat penat okey,
Rasa nak tanggalkan hidung dan hantar servis je.


Yes, saya penghidap resdung,
Saya tahu apa yang saya alahkan iaitu cuaca sejuk dan berhabuk. Bab makann saya tak ada pantang.


Tapi,
Dalam sebulan ni,
Selsema saya menjadi-jadi,
Saya dah habis fikir,
Saya dah habis ikhtiar,
Tak tahu puncanya dari mana.


Sampaikan saya termenung memikirkan,
"Kenapa selsema saya berulang-ulangggg"
Nak kata banyak minum milo? Saya tak minum milo macam dulu. Saya banyak minum plain water. Nak kata situasi berhabuk, dah habis sental dah.


Bila tgk statistik custmer dtg farmasi,
Ye, ramai kena simptom sama macam saya.
Cuma, saya tak berpuas hati selagi tak temui penyelesaiannya (-_-")


Kesimpulannya sekarang,
1 hari 1 face mask.
Actually I hate face mask,
Akan buat kan muka berjerawat.
Tapiiii, apakannn dayaaaa---


Kalau selsema ni tak baik juga,
Mengada juga,
Nampaknya terpaksa menapak ke klinik seberang jalan, jumpa Dr saharudin, agaknya hidung saya ni manja sangat nak kena belai2 dgn doktor baru okey kot.‎ Asyik kak ani yg belaikan kat farmasi suruh makan ubat tu ubat ni, hidung saya dah tak ngam dah. Hahaha


Oh hidung,
Cepat lah baikkkk! 
Kasihan tuan mu ini.


Lady faizal,
Fatinfashiekin


No comments: