FOLLOWER

Wednesday, January 7, 2015

NAK KAHWIN DENGAN SAYA TAK?


Mama dan abah asyik ingatkan
"Bila nak pergi? Nanti kelam kabut?"
"Bila nk pergi? Org tu kata skg hampir full"
"Bila nk pergi? Sebulan cuma ada 2 kali"


Haih. Tension saya.
Ingt kan nak tunda ke bulan de‎pan,
Tapi bulan depan saya kena ke batu bahat,
Hadiri ‎ulangtahun farmasi ke 10 (-_-)


Takutnyaaa,
Masa cepat berlalu..


Sekarang, segala borang ke,
Segala copy dokumen ke, saya yang hanlde.
Incik lalan, busy dengan projek kanan.


Incik lalan kata
"Awak kan pembantu peribadi kesayangn saya, menguruskan semua apa yg patut saya buat, saya cuma perlu tandatangan je"


Saya balas
"Kalau saya pembantu peribadi awak, konon kesayangan, Dan sepatutnya. Dalam nama FS tu ada lagi satu abjad FFS. Sepatutnya "double-F" mewakili saya, 20% saya punya, ala, x bnyak" haha


Kidding k. 
Hanya gurauan semata.


________________________________________

Perbualan pertama :

Saya : yang, nak no ic yang tengah apa? Lupa lah. 02 ke 03 ke 04? 

Dia : nak buat apa?

Saya : tak kan nk rompak akaun bank awak, nk isi borang kawin laaaa..

________________________________________

Perbualan kedua :

Saya : yang, nak gambar berukuran pasport, kursus kawin kena ada gambar.

Dia : ok, gambar ada, nanti ambil dalam wallet saya, ada gambr mase renew pasport haritu.

Saya : hello, bukan semudah tu, nk gambar awak pakai songkok okey dengan t-shirt kolar @ kemeja. Lain xkan dterima, ingat, johor leceh sikit prosudernya. Dan ingat, no to kopiah, nti awk nampak tua. Hahaah


Dia : ala, masa bila nak ambil gambr bersongkok ni? Busy lah.


Saya : AWAK NAK KAWIN DENGAN SAYA TAK?? 


Dia : *ketawa mengekek* 


Emosi betul saya bila dengar dia gelak dengan pertanyaan "nk kawin dengan saya tak" dia punya gelak tahap guling2. Rasa macam saya buat pementasan maharaja lawak mega je.

LOL


Lady faizal,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...