FOLLOWER

NUFFNANG ADS

GAMBAR UNTUK KAHWIN



Nak gi kursus kahwin, mereka minta gambar,
Saya pun tak tahu kenapa.

Tapi yang pasti,
Gambar dah siap.
________________________________________

Situasi saya di kedai gambar :

Amoi : ambil gambar untuk apa? 

Saya : nak kahwin.

Amoi : tudung senget (dia tgk gmbr saya)

Saya : tak pe lah, asalkan kahwin hahah

________________________________________

Situasi incik lalan dikedai gambar :
(dari penceritaan dia)


Amoi : kenapa pakai songkok ea? 

Incik lalan : *blur x tahu nak jawab, segan nak ngaku, dia sengih je*

Amoi : wah, sudah mahu kahwin yeeee

Incik lalan : yela, mahu kahwin.


_______________________________________


Incik lalan dia org paling blur,
Dia kata "dah tua2 nak kahwin mcm pelik, haha"
Yela, anak dah 2.
Duda pula tu, so bile kena gi kursus kwin lg,
Settle kn borg nikah lah,
Dia janggal.


Ada tny saya
"Dude kene gi kursus sekali lgi ke?"


Ok. Sbnrnya kursus kwin valid smpi bile2,
Mcm situasi saya ni,
Saya yg mmg ajak incik lalan,
Yelaaa, nk lh masa dgr ucpan dri pncrmah mgnai alam rumahtga tu, kami sama2 dgr bsama, sambil tu, boleh lah jeling menjeling bertentang haha.


Dan,
Bagi saya,
Even incik lalan dude,
Dengan saya,
Saya nk buat perhubungan baru,
Kemanisan baru.


So baru lh ada kenangan dlm persiapa perkahwinan bersama. Ye tak? 
:)



Lady faizal,
Fatinfashiekin


No comments: