FOLLOWER

Monday, October 27, 2014

PROJEK RUMAH

Saya tak sukaa rumah yang berlangsir berbunga-bunga kecil,
Saya tak sukaa warna warni langsir
Saya tak suka rompol-rompol..
Saya rasa bila warna warni dan bunga kecil2,
Saya rasa macam rumah saya dpenuhi nyamuk.
Saya jadi rimas, haha

Last week cari langsir dengan incik lalan,
Saya memilih langsir bwarna grey.

Saya mmg suka gila dengan warna grey,
Bagi saya warna grey sgt2 lah moden,
Nampak mahal.

Lpastu ada pula promosi frame kat parkson,
Saya ni ofcz lah gila bergambar kan,
Gambar saya je dlm mmry card ada ribu ribu,
Ofcz lah dindg rumah nnti penuh gambar bahagia saya.

Ladyfaizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...