FOLLOWER

Wednesday, October 29, 2014

EX BF NAK KEMBALI !

Haish, my ex bf 6 tahun lepas call my mom,
Merayu kata rindukan saya,
3hari bturut mimpikan saya,
Siap mesej pula pastu suruh sampaikan kerinduan pd saya.
*meroyan*

Its just small matter,
Tapi blh bygkn x perasaan yg kita dah moveon 6 tahun,
Ttibe ex korang still ditakuk lama.
Pastu meroyan nak uol kembali.

Saya dan incik lalan sgt sama persamaan
mengenai kisah silam kami,
So dia sgt mmhami sifat2 yg ada pd my ex.

Saya bila dah syg kt org,
Saya betul2 sayang,
Saya tak kan main2,
Saya akan 100% serius,

Tpi, bila saya dah give up,
Saya kata "stop"
So bmkna tiada lagi peluang.

So pd button friend di fb saya,
Ssiapa yg tiada mutual dgn saya,
Tidak boleh add saya kecuali tekan button follow,
Tu pun blh baca status yg saya public kn sahaja.
Kalau btul2 nk jd member sy kt fb,
Tinggalkn msj.

Dan gambar di fb,
Saya tukar gmbar saya dn incik lalan,
Rasa selamat sikit. Hehe.

Confirm, seminggu dia akan tunjukkn sifat psiko dia,
Aduh, bosanyaaa

__________________________________________________________________________

Bila mama kol kata my ex kol dia,
Saya terus kol incik lalan :

Me : b, nak tahu x, ex saya kol mama,
Kata rindu kat saya. 3 malam bturut dia mimpikan saya katanyaaa..
*sambil buat suara nk bg incik lalan jeles*

Dia : ala, setakat mimpi basah dgn awak buat ape....
Mimpi basah pun nak cerita kat orang.

Me : *blur* (-_-")
_____________________________________________________________________

Dear ex,
Move on lah,
Tak da sapa boleh ganti incik lalan
Kesayangan saya.
Dia perfect.
Bye

I'm lady faizal,
Fatinfashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...