FOLLOWER

Friday, September 19, 2014

YASSIN

Semalam khamis malam jumaat,
Tunaikan niat nak sedekahkan bacaan yassin
utk arwah farid dn arwah tok.

Ajak sekali my adik,
Mohd dinzly danish (awal) dan
Mohd dinie daniel (danny)

Dengan danny,
Ok lh saya baca dia ikut.
Yg tak boleh blah si awal,
Masa pmulaan bacaan alfatihah ok,
Dia follow lancar sbb dia dh tahu bacaan alfatihah.

Bila nk mula baca yassin,
Saya kata pada dia
"Kakak baca, adik tadah tangan dan ucap amin perlahan-lahan ye"

Pastu dia angguk lah tanda faham,

Saya mula je "yaaaaasiiiiinnnnnn----"
Dia dah 5 kali ucap amin serentak dengan meraup wajah,
Laju dia sebut "amin-amin-amin-amin-amin"
Haha

Kembang kuncup hidung saya masa baca yassin,
Nk ditegur tapi saya rasa tk perlu,
Sbb nanti ditegur takut dia rasa apa dia buat salah,
So dia mula boring. So saya biarkan.

Sempit nafas juga nk baca yassin sambil tjeling-jeling
Karenah budak kecik tu dan tahan ketawa. Haha

Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...