FOLLOWER

Sunday, September 28, 2014

LEPAS KAHWIN DUK MANA ?

Last week dh bincang dgn family dan bahagikan tugas
 
 
MY PARENT :
 
1) BARANG DAPUR
2) GOODIE BAG 1000BAG X 2
3) SCALLOP + SKIRTING KANOPI 6 BUAH
 
 
Manakala tugas saya,
dan my mon dad said, my duit hantaran it up to me,
mereka tak mau.
 
 
 
ME :
 
1) PHOTOGRAPHER
2) BRIDAL
3) GOODIE BAG FOR VVIP 150BAGX 2
4) HANTARAN UNTUK INCIK LALAN
 
*saya rasa part paling mahal,
hantaran for him, habis lah. haha
 
 
 
actually ada bnda nk pk lagi,
ni roadtax kereta menanti.
(-_-)
time nak kahwin ni laaaaaa,
nk kena bayar roadtax kereta la,
saman kereta la,
servis kereta la,
haish
 
 
 
aha, ramai tanya,
lpas khwin ni saya duk mana.
eh ofcz lah dengan suami tercintaa
 
 
yes, saya akan berulang alik
pagoh ke Melaka,
ala x jauh pun, 30minit je.
its fair untuk kami,
incik lalan kerja round Melaka-negeri Sembilan (30minit)
saya pula pagoh-melaka (30minit),
dan memandang kan kena selalu jenguk Tanah,
ofcz lah kena duk Melaka,
kalau tak, siapa nak perhatikan investment saya tu.
;p
 
 
 
macam saya sendiri,
kalau tk larat drive balik Melaka,
incik lalan pn slu round farm kt bukit gambir,
blh balik Pagoh.
rumah family in law ada hehe
ala, small matter.
 
 
 
yg big matter nya,
orang selalu besar kan mata terkejut dgr pktaan ulang alik
mungkin dsebbkan mlalui hway,
mereka bayangkn jauhnya pjlann kot.
sebenrnya takkk. percayalah.
 
 

lady faizal,
fatinfashiekin
 


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...