FOLLOWER

Wednesday, September 10, 2014

iPHONE6

Demam iphone sedang melanda.
Saya tak brpe minat gdget.
Tapi hp bb saya dah uzur sangat.

Birthday saya bulan depan,
Ada ssapa nk hadiahkn x ? Haha

Me : iphone hampir 4k
Dia : ambil yg 2.5k
Me : mahal laaaaaa
Dia : iphone5 pun 2.5k tau
Me : bulan depan birthday saya *buat suara bisik2*
Dia : kalau sy bg awak iphone6 dlm dulg hntran awk, 
dlm dulang hatran utk saya awk bg apa?
Me : hp juga lah !
Dia : Hp ape ? Iphone juga?
Me : HP oppo !!! Ala2 k-pop hp tu, org kata, gambar cantikkkkkkkkkk
Dia : oppo ? Yakks. Yakks. Yakks. Muntah. Yakss---

Ok. Jgn bt sbrang kesimpulan.
Kalau 1.5k maybe saya beli lh utk hantran skli kn,
Tk pun minta incik lalan yg beli utk dberi pd saya  ; p

TETAPI, 3.5k sangat taak munasabah bagi saya untuk sbji hp,
Daripada beli iphne 3.5k,
Better bg saya cash 3.5k, tahu lah saya nk uruskan.
Kita pi honeymoon pun cukup, dapat anak sorang lagi.
Hahahah

Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...