FOLLOWER

NUFFNANG ADS

SHOPPING RAYA KALI KE3

Semalam, bangun pagi,
Tgk jam. Tak hidup. Sedih nyaa rasaa..

Nak raya, jam pula buat hal,
So ngadu lah kat incik lalan,
Dia suh datang melaka sbb pagoh xda cawangan tissot,
Bukan setakat cawangan tissot.
Kedai jam pun tak da ! Haha

Mula2 pergi jusco mitc,
Kat situ dia tk da tissot dn x blh repairkn,
Tkt nnti rosak.
Dalam jam teruk, tpksalah ke jusco baru,
Dah lah jammed teruk,
Parking tak da,

Apapn, skg jam dah okey ! Hehe,
Ngada2 jam ni, nak raya jugakkkk ; p

Pastu alang2 dh sampai jusco,
Incik lalan cri bahan2 kuih raya famos amos dia,
Dan direct ke jakel.

Pening pk nk bg mak ayah incik lalan apa,
Nk bagi hamper macam modennn sgt.
Incik lalan pun dh sllu bg saya hamper,
Dapat free lg, xkn nk bg mk ayah dia hamper.

Nk bagi beras ?
Kedah tu negeri "jelapangg padi"
Haha

Nk bagi kuih muih ?
Incik lalan sdri dah bt kuih,
Handmade by him lagi. Hehe

Nk bg baju ?
Tak tahu saiz (-_-")
Warna kgmran punn tk thu.

So last2, belikn kain pelikat dan batik,
Ni semua actually ingatan dri mama,
Mama asyik tanyaa
"mak ayah lan dbeli kn apa2 tak ?"
"Dah beli belum ?"
Asyik tanyaaa je. Hehe.

Incik lalan bg mk ayah saya apa ?
Nak tahu ?
Kalau incik lalan, xyh risau,
Tk raya pun dia slu bg mcm2,
Kuih raya buatan tgn dh mmg wajib,
Bg sayur lah, bg hamper lh hritu,
Bg mercun lh..

Ok lah,
Nnti ada apa2 kjadian personal akan diupdate semula.

Bye :)

Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments: