FOLLOWER

Monday, June 2, 2014

REPOST GAMBAR DARI MEREKA :)

Perkara paling indah, bila kita boleh ngam dengan keluarga pasangan kita. Kita sayangkn pasangan kita, keluarga pasangan kita pun kita sayang, keluarga kita pun sayangkn pasangan kita.














Beruntungnya saya, kakak, ita,wahida dn dikmat,Ramah orangnya, saya pula mmg talkative,Even before this mcm ita dn dikmt kmi xpnh bsua muka,Weols selalu borak through fb dn whatsaapp,So bila berjumpa pun terus mcm bestfriend.Xda malu2, terus peluk2 bergambar.


Masa majlis tu,Actually saya blur,Tak thu nk buat apa. Huhu.Tapi, saya buat slumber,Pi salam, borak kemudian peluk sbgai phrgaan sudi dtgDn sentiasa mgalu alu kn kdtgan dieorg lgi.

One step closer,
Bahagia rasenyeee.

_________________________________________________________________________________

Incik lalan : plastik betul

Me : awat pulakkkk ?

Incik lalan : masa awak ats pelamin tu saya nk gelak da, yela, berjaya awak membujurkn muka guna teknik makeup, terus jd kecik molek, pipi x bulat dh, terus hilang..haha

Me : elehhh, nk kata kite cantik lettew, Hahahaha

________________________________________________________________________________


ATT : CURRENTLY MODE SAYA TGH BERBUNGA MEKAR, UOLS LAYAN LAH SAYA PUNYA ENTRY TUNANG SAMPAI MUNTOH EA. HAHAH. GAMBAR FULL DALAM LAPTOP INCIK LALAN, SUH DIA UPLOAD KN KT FB, DIA KATA DAN BERJANJI, ESOK MALAM DIA UPLOAD. KITA TGK SAMAADA JANJI DITEPATI ATAU X. HEHE



Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...