FOLLOWER

Thursday, May 8, 2014

KETAGIH

Balik kerjs direct jumpa incik lalan,
Sbb "maybe" sabtu incik lalan nk uruskan urusan dia,
So jmp harini utk backup sabtu klu x jmpa.

Wajib okeh at least seminggu sekali jumpa.
Bertahun-tahun couple, tu lh yg diterapkan.

Ada org kata. Jgn jmp slu nti bosan.
Saya pula, jnis suka gila jumpa dia,
Bukan shja jumpa, even bthun couple,
1hri bjam-jam gayut hehe.

Thats y lh incik lalan  bising sblm ni mgnai bill saya,
At last, dia daftar kn pelan bru utk saya.
So kami bborak/sms percumaaaa,
Gila jimat ! Bill x sampai RM100.00 pun.
Bulan lepas RM49.00,
Bulan ni RM58.90 bbnding sblm ni ada plus 0 kt blkg,
Bill sampai je kena bebel cz numbr saya atas nama dia.

Yang tak suka, intrnet lambat (-_-")
Pujuk incik lalan suh upgrade, dia balas
"Kata nk bjimattt"
Kedek.

Thats y sekarang jumpa je incik lalan klu sblm ni,
Parking je kerete sy akan sengih dn hulur tgan nk salam,
Sekarang, sy parking je kereta,
Terus lari kat dia dan kata "nak hp !!! Nk instagram !!"
Huhu.. yela, dia pya kualiti photo cantik !
Lagisatu, internet laju bdesuppp--

Yg bt kan lagi syok,
Incik lalan tk aktif langsung laman sosial,
Paswod dia punya fb pn dia sibuk tnya saya,
So lagi saya mengambil peluang,
Hp mmg incik lalan pya,
Tp akaun fb,
Akaun instagram,
Akaun email, dlm hp dia,
Semua saya punya.
Hahaha.

Bagi incik lalan,
Bb hp yg penting "GOOGLE"
sbb dia nk baca blog politik,
Tu je. Lain tak ada.

Disebabkan terlalu addict dgn hp dia,
Sometimes jmpa saya dia biarkn bateri hp sikit,
Dan bila saya cari cable charger hp utk krte,
Dia kata x bawa, pdahal dia sorokkn.
Pastu dia kata "nak jumpa saya ke jumpa hp?"
*sengih*

With love,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...