FOLLOWER

Saturday, March 1, 2014

SABTU YANG FLAT TAPI MEMAKAN MASA

Pagi-pagi gigih drive ke melaka,
Tersengguk-sengguk mengantukkkk.
Bila sampai, jumpa incik lalan,
Dan follow dia terus ke pusat servis.


Memandangkan saya tak ada buat appointment, memang agak mengecewakanlah. Saya datang je. Orang dah ramai (-_-)


Settle daftar kereta,
Pi 7E dengan incik lalan untuk beli roti for breakfast. Nak makan sama memang tak sempat sbb incik lalan actually kena pi tampin negeri sembilan. So dia tinggalkn saya kat pusat servis, dia bt urusaan dia.


Banyak benda serentak jadi.
Saya nk servis kereta,
Incik lalan nak jumpa dr thiru,
Nak pi tampin pula,
Petang ada majlis kahwin.


Mula2 dia plan lpas blik jmp dr thiru, dia nk pi mjlis kawin staff,
Dia kata dengan saya
"Awak tunggu dalam kereta, saya makan kat rumah pengantin tau nnti"


Saya kata
"Ala.. Nk juga makan nasi minyak. Takkan duk dalam kereta sorang-sorang kot, sampai hatiiii"



Dia balas :
"Mana BULEHHHHH-- Kat kad ni tulis Dr Ahmad Faizal & keluarga, bukan kekasih, kalau tulis Ahmad Faizal & Pasangan ke haa baru boleh, ni kalau Ahmad Faizal & Isteri pn masih awak tk boleh ikut tau, sbb future wife tak tmasuk dalam wife"... Sambil gelak besar. Memang rasa hampehs gila pandang incik lalan yang gelak tgk muka saya ni bengang bakal kena tinggal dalam kereta (-_-")


Tapi,

Plan tk menjadi.
urusan dia ditampin lambat selesai,
Nasib baik lahhh kereta saya pun siap lambat, klu tak, berasap tunggu incik lalan dengan kening berkerut lh kt shopping complex.


Memandangkan ke majlis kahwin tak sempat, sebab aturcara 11-4petang. Kami decide cari hadiah untuk pengantin. Cari yang unik !


Pi jusco, tjumpa kawan incik lalan masa kat UPM. Oleh kerana selama ni saya gelabah kalau jumpa staff/kawan incik lalan. Dan tertunduk je. Dan maybe kelihatan sombong je.


Kali ini, saya membalas pandangan mereka senyum termanis dan mengganguk kepala tanda bersapa. Rupanya, tu bekas kekasih incik lalan zaman UPM yg tk berapa jadi (-_-") adakah saya silap senyum ? Ok tak pa. Senyum lebar. Saya kan pucuk muda. Hahaahhaa.



With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...