FOLLOWER

Saturday, February 15, 2014

@VAMPIREACADEMY @JOHNCMAXWELL @MALACCA

Salam !

Vampire academy sangat best berbanding twilight ! Trust me ! Trust me ! Kecuali uols ni peminat tegar edward cullens lah ea.

Wajib tonton !
Actually 1stly nak pi tgk robocop. Last week incik lalan ajak pi tgk robocop tapi saya tak mau. So harini dia menuntut robocop. Tapi Allhamdulillah robocop pukul4 petang. Kami tiba pukul 2, nak tunggu robocop mmg tak mungkin, sbb saya yang akan jadi robocop lah.

Then incik lalan setuju tengk vampire academy ! Hoorey !!! Actually vampire academy dah ada novelnya, dan saya dah pernah baca. Ofcz lah lagiii iols suka :)


Pukul 5 petang settle tgk movie, cari hadiah birthday untuk mama dan incik lalan ajak masuk book store nak cari buku resepi katanya.

Ok, saya memang suka membaca. Nama blog pn "novela" kan ? Hehe. Mula2 nak beli buku nick vujicic bertajuk "unstopble" tapi incik lalan bebelllll je. Dia tak bagi.

Dia pi bahagian "management" terus dia ambil buku tulisan penulis terkenal John C Maxwell. Dia paksa saya ambil. Kata incik lalan, dia nak saya lagi maju kehadapan. Huhu. Puas juga saya sorokkan buku tu, last2 dia ambil dn trus pi kaunter bt pembyaran.

Then kami ke klebang,
Makan jambu sambil tgk gelagat orang.
Cantik klebang sejak dibesarkan..
Dan last, pi makan ketam kat umbai !! Oh God ! Saya sgt fanatik pada ketam ! Sedapnya-- Allhamdulillah apa yg diidamkan sentiasa termakbul.

Allhamdulillah.
Terima kasih untuk harini yang sangat sweet dan comel :)


With love,
Fatinfashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...