FOLLOWER

Saturday, February 1, 2014

PANJANG LEBAR

Assalamualaikum.

i dont know, why post saya yang semalam sekadar mengandungi gambar. actually panjang lebar yg saya nyatakan dan ceritakn.

but its ok, so saya kena repeat menaip. hehe. macamni, sebelum ni saya asyik mengupload gubahan2 hantaran kn. so gmbar tu telah menbulkan pelbagai spekulasi. hehe


saudara mara ada yg tkejut,
ada juga yg trasa dn mluahkn rasa kecil hati knp saya x mjemput mereka kmjlis saya. ada juga yg mengucapkan tahniah. yg pting, ada yg nk sponser hahahaha.


sebenarnya, hantaran tu utk kkain. dia suruh mama buatkan. so saya mengmbil peluang itu utk mbikin pnas je. huhu. tk sangka ramai yg myayangi diri ni ye. jgn risau, insyaAllah ye, doa2kan ye. hewhew


kalau betul saya akan bt mjlis. saya akn jmput uols. kenal atau x. sy xkisah. sy lg happy tau. takkn lh x jemput uols. hehe.


apapun utk hrini Allhamdulillh majlis insan kesyangan saya berjalan lancar. saya byk upload aktvti saya di instagram. so follow lah ye. mmg bersepah dengan gambar :)


dan utk incik lalan pula, drive carefully balik kedah !!!! take care my phone !! because ur phone currently lost all the contact number bcz of me ! hehe. i dont know why !! ;p



with love,
fatinfashiekin

Sent from my iPhone

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...