FOLLOWER

Wednesday, January 29, 2014

DOWN

salam

uols yg mcari saya, disarankn just pm saya through fb ye.. currently saya bt ptukaran barang dengan incik lalan.

saya guna iphone dia,
dia guna blackberry dgn tab saya.

mmula nk bg bb je, tab saya x bg,
tp mmikirkan nti dia bosan xda candy crush, soo bagi je laaa. kesiannn. hehe


malamni, saya busy gila mcari pakaian nk dpkai spnjang dirumah kkain. bosnnnn, baju semua x muat ditahap 'fade up' smpai ttanya pada diri sdiri "mcmana sblm ni aku boleh muattt baju ni !!!"

paling tk syok, bju kelabu yg sy tgh pakai dlm gmbr ni, bju ni sy beli tp xpakai tau sbb sy rasa mcm besar. so hrni kkonon nk apprciate bju ni la. da tanam dalam hti "pakai je bju ni slese atau x! maafkn aku bju krana mgabaiknmu" konon kn ? hahaha. semptt melaram 5 minit je. lpastu toleh belakang. ketat sgt smpi hmpir tertas. LOL. klu bsimpuh cnfirm koyak !

lpastu cuba pula kebya,
knon badan ni lentik lh kn.,
hahaha. konon diri ni ala2 nora danish, tp ampon lh ! kancing pun x blh ! 3 butang teratas lgsg xblh kancing. kejam !!


with love,
fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...