FOLLOWER

Saturday, December 7, 2013

MCL 30 ( MY CIK LALAN 30-AN)

MCL kak hajar hazizi kata (My Cik Lalan) ecah pula kata 30 means umur 30-AN incik lalan ;p

Allhamdulillah.
Even berat rasanya nak beli kereta baru ni. Cuma, memandangkan tanpa kereta, basah kuyup lah pi kerja. Tanpa kereta camna nak pi dating. Dan saya tak nak susahkan ssapa. Nak kena guna kereta abah ke. Susahkan parent. So saya anggap dan pandang. Mungkin, ni hikmahnya.


Incik lalan orang paling mnyebok.
Bising suruh saya tinted. Bising suruh saya tukar sportrem. Bising suruh saya tambah aksesori. Over Gila. Dan jawapan saya "membazir"...


Harini incik lalan balik kedah. saya pula esok ada event dengan family. Thenn layan movie dengan adik2 sebab masing2 merengek nak tngk wayang.

Aha, Bulan 12 penuh dengan hari penting :
1) Birthday kakak adik
2) Anniversary mama abah
3) Hari jd kk alai
4) Hari jd kk aida
5) Hari jd wahida


Semoge semua nya berjalan lancar dan semoga saya tak mencalarkan kereta saya :)


With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...