FOLLOWER

Monday, December 9, 2013

JADI "IBU"

Seminggu menjawat jawatan ibu sepenuh masa. Hehe. Alisya dan akila datang melaka.

Incik lalan kerja,
Weekend baru jenguk.
Dia tak dapat cuti lagi,
So saya lah terpaksa take over sekejap.


Kesian pula pada incik lalan,
Dia drive balik kedah straight then balik melaka semula. Dengan keadaan demam selsema lagi. Haih, sesungguhnya incik lalan ni memang bijak buat muka kesian. Hehe.


So, mereka sampai je melaka. Incik lalan terus masuk kerja. Saya pula take turn jaga.bawa mereka makan2 kat kenny rogers. Dan masing2 merengek nk jusco-jusco-jusco. Bila masing2 da puas hati. Bawa ke johor.


Sampai rumah saya,
Lagi lah mereka happy gila.
Rumah saya banyak permainan !
Memang syurga kanak-kanak lah. Hehe.


Dahulukan mereka sebelum diri sendiri. Memang penat tapi happy sebab dieorang manja.
Macam bapak dieorang hahaha.


-makan nak bersuap.
-breakfast nak bersuap.
-tidur nak berpeluk.
-jalan nak pegang tangan.


Malam tadi,
Tangan kanan saya duk usap2 badan kakak, dia siap suruh saya garu situ lah. Garu sini lah.

Si adik pula,
Saya usap si kakak,
Si adik nak juga.
So tangan kiri usap,
tangan kanan tepuk. Huhu.
Feeling ibu2 uols.

Then msj incik lalan :
"Sila sediakan upah"

Hewhewhew


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...