FOLLOWER

Sunday, November 10, 2013

JUSCO / CANDY CRUSH / KETAM

Weekend kami balik-balik ni. Haha.
Tapi saya suka.

Macam biasa pi jusco,
Sebenarnya tak beli apa sangat pun.
Bawa troli, belek2 barang,
Bebel2 sepanjang dalam jusco,
Gelak2 belek2 kutuk2 gaduh2,
Da settle.

Memang port wajib jusco/mydin tu. Gila tak romantik kan ? Ada patut dating tapi belek2 sayur / buah / rempah. Huhu.

Pastu bila petang,
Dah lapar.
Sejak akhir2 ni saya suka ketam.
Sebelum ni ikan siakap 3 rasa.
Saya ni kan pelik.
Tengah suka ikan, ikannnnnnnnn je saya makan. Tengah suka ketam, ketammmmmm je saya makan.

masa dalam kereta dah pesan pada incik lalan, saya kata "saya nak makan 10 ekor ketam ! Sebab lapar lah ! Haritu makan 2 ekor tak cukup" incik lalan kata "ada jin ke apa ! 4 ekor da cukup, jadik nya bila dibelah jadi 8 ekor".. Puas argue, saya minta 5 ekor, then muktamad lah, incik lalan kata "4 ekor je lah. Belah 2 jadi 8" even rase tension tapi ikutkan lah. Nti kata awek derhaka kan.

Sampai je kedai,
Dia oder cume 3 ekor ketam (-_-). Sakit hati betul ! Lepastu saya buat muka toye je pun dia x faham. So sbb dia oder 3 ekor je, dengan luluh hati saya makan semuaaa nya saya sorang. Incik lalan saya cuma bagi penyepit haha. Padan muke, kedekut sangat.

Settle makan.
Masa dalam kereta saya sambung bebel. Saya kata "saya nk 10 ekor, awak kata 4 ekor je boleh. Saya nak 5 ekor awak masih kata 4 ekor je boleh. Bila saya setuju 4 ekor, sampai je kedai, awak oder 3 ekor je ! Kedekut !!! Tak cukup tau !! Ni tk kenyang tauuu"

Dia gelak besar tengk muka saya yang bengang tak cukup makan. Dia kata "saya malu lah ! Ada 2 orang makan nk oder smpi 5 ekor ! Awak ni ada bela jin ke ? Saka ke ? Ishhh, tadi makan 3 ekor awak sorang pun tk kan masih x cukup.. Berhantu ni.."

(-_-)

Bab order makan,
Memang selalu gaduh dengan dia.
Confirm. Kalau orang lain, pasangan teringin nak makan, akan ditunaikan kan ? Kot2 kempunan jd batu belah batu btangkup. Kan ? Saya ? Hmm, bab makan, memang bermasalah. Dia kata "jgn mkn byk2, gemok ! Makan apa ada"

Sobs-sobs-sobs


Ok. Topik lain.
Dulu dia gelakkn saya main candy crush. Sekarang dia dah ketagih. Boleh bgaduh tau berebut tab semata nak main candy crush. Kononnya dapat mengasah minda. Huhu.

With love,
FatinFashiekin



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...