FOLLOWER

Thursday, November 14, 2013

COBAAAAAANNNNNN MAJOR PROBLEM

Cas kereta RM4348.00
Water pump : RM 348.00
Yang lain2 enjin baru.

Peh !!!!!!!!!!!!
*berdarah hidung*

Saya :
"Abah dengan mama rasakan, patut akak repair ke buat downpayment kereta baru"

Abah dengan mama kata :
"Kereta baru lah, sbb dah banyak sangat rosak. Tk settle-settle kalau betulkn pun"


Mama lagi lah, siap print out orang yg hadapi masalah kereta macam saya, yang sebijik dan sebulat bulatnya termasuk jenis kereta yang sama
(-_-)

_________________________________________

Incik lalan kata :
"Saya nk beli minyak petrol !"

Saya balas :
"Nk buat apa ?"

Dia balas :
"Nk bakar kereta tu !! Seronok rasanya !!"

________________________________________


Rindu kereta !
Tapi dia dah tenat ! :(
Banyak dah kenangan dengan dia.
Dari calar pertama hingga tak terkira.

Still ingat,
Masa dapat lesen terus dapat kereta tu. Happy gila. Dh lah dah hbis byr. Cantik pula tu. Masa tu berkilat-kilat lagi. Aircond pun tahap beku. Hehe.

Seminggu bawa,
Calar pertama. Saya parking tak betul. Bahagian kiri kereta depan ke belakang calar. Since tu, lagi banyak calar termasuk lah langgar penjuru jalan lah. Terlanggar kerta incik lalan lah. Masuk parit pun ada. Haha.

Wahai kereta,
Jangan berhenti berkhidmat ye :)
Mungkin, ada hikmah.



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...