FOLLOWER

Wednesday, October 30, 2013

KERETA SAKIT LAGI

Kereta rosak lagi !
Macam ada saka tau,
Baru start enjin tibe2 temperature ke "HOT" tapi lama2 bawa dia balik "normel" tapi tiba2 dia naik lagi, then tak sampai 1 minit dia normel lagi.

Eh temperature ni bergurau.
Ye, pernah terfikir dan terbising kat telinga ni suh beli kereta baru.

Tapi, tu lah.
Bila dia buat perangai dan sakit memang terfikir nak beli baru tau.

Tapi bila dia dah sembuh,
Terus tak jadi ! Haha. Terus rasa perlu hargai nikmat yang ada. Huhu.

Antara yang membebel macam biasalah incik lalan. Dia cukup anti pada kereta saya. Kalau lalu sebelah kereta saya, dia tendang saya punya tayar. Kurang asam kan ? Ye, dia memang zalim (-_-)

Saya ni kedekut binti hajah bakhil. Kalau boleh hujung bulan tak nak bayar hutang kecuali bill HP. Haha. Malas nak depressed2 lah. So bila gaji, pk utk dating dn family. Settle. Sonang hati.

Nanti lah ea asyik bagi cadangan tukar kereta baru. saya tengah bujang ni. So relak. Sekarang ni bujang, enjoy. Orang kata, anak dara kalau pakai kereta besar baru cantik2 ni, nanti orang bujang takut nak meminang. *Hah ! Hambek, aku dapat duda. Hahahahaha.*

Kesimpulan,
Selagi kereta tu gerak. Saya bawa. Then sapa2 masuk meminang nti, nk letak hantaran kereta BMW X6 sebijik. SETTLE. Hahaa

Peace,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...