FOLLOWER

Thursday, October 17, 2013

DINNER (PENYAMPAIAN ANUGERAH) BY FARMASI


Salam
 
Nak share gambar dan aktiviti
yang berlaku di M-suites dibawah tajaan Farmasi
 
 
 
ada tema tau malamtu,
HIJABISTA & GLAMOUROUS
hehe. saya memilih peplum bermanik kegemaran,
dengan tudung bawal je dah.
memilih utk selesa.
nk bershawl boleh,
tapi tk ada colour sesuai dengan peplum,
nak beli baru rasa membazir pula.
so bedal bawal merah menyala. huhu.
 
antara aktiviti malamtu,
kami dikehendaki menulis LOVE LETTER kepada bos,
dan kepada kawan2 yang kita saying.
dan luahkn perasaan syg kita pada dia.
 

 

 
panjang lebar saya tulis,
saya kalau bab mengarang ni.
mmg panjang lebar haha.
almaklumlah fatin-novela katekn
 
 
Aktiviti seterusnya,
melakonkan watak.
mengelat ! saya dapat paling susah gila !
1) Amitha Bachan
2) Jep Sepahtu
3) Angelina Jolie
4) Jalaludin Hassan
 
 
saya tak dibenarkan bagi klue,
hanya dibenarkan menyanyi,
dan melakonkan.
bayangkan ea.. Amitha Bachan ? saya x minat Hindustan.
nk nynyi lagu amita bachan , lgi hampeh.
kemudian Jalaludin Hassan ? ape filem dia ek.
kalau hero tu tahu juga lah nk nynyi soundtrack filem haha
paling tk boleh blah Angelina Jolie ?
cme terfikir SIMBOL SEKSI DUNIA
nasib tak tunjuk buah dada hahahahhaa
 
 
antara aksi saya,
 
 

walaupun semua lakonan dn klue saya entah apa saya mengarut,
tapi biar lah, berhappy-happy.
saya ni kan bab2 ni terlebih over.huhu.
 
 
aktiviti seterusnya,
KOTAK BERACUN.
Ala masa saya jawab ni tak ada pula gambar.
tapi berdebar gila ok.
kak ain kena jawab soalan
"perkara paling kejam di farmasi pernah dilakukan?"
ecah dapat soalan
"apa pendapat anda mengenai bos anda"
masing2 berkaitan farmasi. kena jujur. kalau tak,
jadi bahan hehe.
 
saya dpt soalan seanang !
"cara anda tunjukkan rasa sayang anda pada orang
yang anda sayang"


mudah-mudah-mudah
 
saya jawab
"Kalau pada family, wajib bagi saya bila gaji tu
mesti ada sesuatu untuk family, bawa dieorang keluar,
have fun lah sbgai rasa tanggungjawab sebagai anak.
untuk pasangan, dia dah cukup berduit dah,
so saya lebih kepada buat kan something contoh
masakkan dia everyweekend dan picnic together
dan kalau uall nak tahu lebih lanjut,
ikuti http://fatinovela.blogspot/"
hahah. iols sempat promote blog tau.
 
kemudian, aktiviti makan-makan
Italian food. pavlova semua da
 






thank you Cheff !
memang sedap ;)
 
 
Then penyampaian hadiah anugerah bagi terpilih
 

 
Terima Kasih. tk sangka layak ;')
 
 
 

 
otai-otai farmasi.
segala benda ubat dihafal
segala penyakit tahu macammana nk settle kan.
customer br buka pintu pn da hafal apa cust tu nak.
hehe
 
dan aktiviti iols paling suka
BERGAMBAR LAH
 


 
 



 
LAST.
kejutan ! terima kasih kak Alai sbb ingat Birthday saya,
walaupun 26/10 nanti,
kkalai dah wish dn bt kejutan awal.
terima kasih !!! ;')
 


bulan12 nnti birthday kklai,
nk bt kejutan juga lah. hehe
 
 
Dear Boss,
thanks for everything,
May Allah will always bless you,
LOVE YOU BOSS
Thanks because always appreciate us
in what ever situation ups and downs
 
love,
FatinFashiekin
 
 
 
 


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...