FOLLOWER

Saturday, September 7, 2013

SERVIS KERETA DIA

Incik lalan minta tolong,
Dia nak servis kereta.
So dia minta saya hantar dia ke pusat servis, tinggal kereta, tengah hari hantar dia lagi.

Saya bagi syarat,
Biar saya yang bawa.
Hahahah.

Dia tu pendengki,
Dikutuk nya kereta saya.
Kalau hantar barang apa-apa.
Diketuk-ketuk siling kereta saya.
Bila saya suruh ubah parking ke,
Dia gelak besar2.

Esok ! Saya bawa dia,
Dia duduk sebelah,
Dia bukan biasa bebenar dengan kereta manuel ni. Baru ubah parking pun tersengguk-senguk kereta.

Daripada memalukan diri saya sebab termati kat tengah jalan.
Biar saya bawa !
Walaupun dia meronta-ronta kat sebelah. Hahahahahahaa.

Esok ! Saya nak merempit dijalan raya dan saya akan pastikan sepanjang jalan dia Mengucap 2 kalimah syahadah.

Malamni,
Sat lagi balik kerja,
Plan saya, kasi kilatttttt !!!
Tuan Besar nak jejak lantai kereta.
Nanti dia bisinggg--

Hewhewhwe

Owner,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...