FOLLOWER

Sunday, September 15, 2013

MEMASAK UNTUK DIA DEMAM

Budak demam ada permintaan nk sup tulang. Hehe. Ok2 dia tak ada lah minta mengada, since demam tu tanya dia "nk makan apa?"

Dia suka betul sup tulang, so memandangkan weekend ni. Buatkan lah. Jumaat lepas hegeh2 saya mencari tulang lembu.

Then terfikir, tk kan cuma sup tulang ? Saya pula suka siakap 3 rasa. So tu yang buat 3 menu.

1) Sup Tulang
2) Siakap 3 Rasa
3) Kailan udang.

Masakan ini sangat mudah--
Kalau saya punya resepi,
Tak leceh.
Bahan depan mata yg saya gunakan.

Nanti saya share resipi ea,
Macam best juga buat blog resepi.
Sebab saya tgk hari2 org dtg ke blog saya mencari resepi. Huhu.

Setahu saya baru 3 resepi saya letak. 1) resepi nasi paprik 2) resepi nasi ayam 3) resepi sup. Tapi semuanya saya akhiri dengan ayat RESEPI PALING MUDAH. Oo uols ni nk memasak yg mudah2 je ea. Heheh.

Sama lah kita.
Saya pun tak lah terror memasak.
Tapi saya ada effort nk buat kalau ada permintaan. Kalau ikut perut saya ? Senang. Asalkan ada ayam. Hehe.

Ok. Esok plan nk buat mee bandung pula, nnti iols share2 cara2 bt sup tulang/siakap 3 rasa paling mudah kat dunia ye..

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...