FOLLOWER

NUFFNANG ADS

DUIT RAYA MEREKA

Duit raya,
Masing-masing merengek nak tab sendiri-sendiri kan.

Danny pun dah tabur janji,
X kan lupa homework,
Dan hanya dibenarkan main ketika saya ada.. So means, saya bawa pergi kerja. Saya balik kerja atau weekend baru dieorg boleh main game.

Dan mereka tak heran dengan saya punya. *selamatt* hehe
Tak da lah berebuttt je.

Kalau x,
Asyik bertekak 24jam.
Si awal gila tgk cartoon,
Si danny gila game.
Hah. Naya plus jahanam. Hehe.

So skg mudah lah iols nk berinsta ke, ber-fb ke, ber-tweetjer ke, ber-keek ke,
Tak perlu jadi pengadil untuk damai kan danny dan awal lgi. Hehe


Salam syawal,
Fatin fashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: