FOLLOWER

Thursday, May 2, 2013

BETTER NATION

Tak sabar tgu habis pilihan raya.
Tak kisah sapa menang. Sekurangnya sama2 bjuang. Saya faham pada golongan yg btungkus lumus untuk parti mereka. Saya faham.

Yang saya tak faham,
Dan nak segalanya tamat.
Pada golongan talam 2 muka.
*so sick*


Depan parti A,
Konon parti A tu bagus.
Dan akan menyokong hingga ke akhir hayat lah konon.

Depan parti B,
Konon parti A menipu,
Parti B bagus.

Depan parti C,
A dan B sama saja,
C tetap di hati.


*throwback*
Please Behave


Pilihan kita, hak kita,
But at least jadi contoh yang baik.
Part tu yg patut di #ubah buat #inikalilah .. Bukannya #InnaLillah..

Ada pendirian,
Biar teguh,
Jangan jadi lalang.

Sebab tu,
Kalau nak bercakap pasal politik,
Pandang2 jeling2,
Hati-hati,
Kadang2 org depan kita tak setuju dengan apa kita luah pun.
Tapi pura-pura setuju, sebab "BODEK"..

Lagisatu,
Dengan saya, u all tk perlu btanya,
Siapa ? Mcmna ? Apakah ?
Nanti keputusan dh kelua pn,
Tk payah bazir air liur bertanya.
Tak kan saya jawab pun,
"Angkat bahu, cebik bibir-entah"
Malas nak cakap lebih.
Baik cakap kurang.
Saya cakap lebih pun awak bangkang.
Hikhikhik


KECUALI uall kata :
"Undi lah BN"

Saya jawab,
"Sememangnya !!"

Hehe.
Ok,
Bye.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...