FOLLOWER

NUFFNANG ADS

ANTARA NGERI, PERIT DAN GIGI

Currently mengalami sindrom sakit gigi !!!!!!!! Kejap sakit, kejap hilang.
Actually, gigi berlubang.
TAPI ! Still. Saya akan cuba bertahan.

"BERTAHAN !!!"

Nak tahu tak,
Actually saya takut pada doktor gigi,
Since kecik lagi.
Kalau dulu masa sekolah rendah,
Nampak je van doktor gigi,
Saya punya seram macam nampak van jenazah. Haha.

Shaking-shaking.
Sangat poyo.

Tapi, kenyataan.
Memang saya takut pada doktr gigi.
Nasib baik lah janda incik lalan tu doktor gigi kat kedah. Tak ke naya kalau tibe2 saya desprate nak jumpa doktor gigi tiba2 bt appointment, buka je pintu. janda dia yg menanti saya menganga kan mulut sambil memegang playar. Alamatnya, patah seribu gigi aku.
HAHAHA.

Haih.
Apa jua terjadi.
tidak akan saya bjumpa doktor gigi.
Tidaks sama sekali.

Seram !

Sekarang, bergantung pada oral aid
(-_-) tak pa lah, sakit sikit. Hapus dosa-dosa kecil kan ?


Fatinfashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: