FOLLOWER

NUFFNANG ADS

TUNGGU DIPINTU

Salam,

This monday, kkani pulang dari umrah.
Allhamdulillah,
Back to normal..

12hari keje 12jam,
Saya langsung tk penat,
Serius, enjoy bekerja.
Memang tak ada masalah.
Lagi suka sbb blh lh bertimbun ot
Bertimbun gaji hehe

Masalah saya cuma
bila menggantikan position senior
STRESS gilaaa.
Ditambah pula dengan sindrom PMS

Asyik rasa :
1) msti bos tak suka dengan cara aku
2) msti aku ada buat silap
3) msti bos rasa aku ni tk mmpu gantikan senior
4) msti bos tgk famasi kelam kbt bwh jgaan aku
5) msti bos rindu kakani
6) msti bos tk suka aku

So tiap kali bos pandang saya,
Saya rasa give up dan kepala otak bfikir
"Msti bos hampa dgn aku"

Hahahahahahaah
Saya kan emosienel,
Terlalu banyak berfikir...

Pikir bnda bukan2
Lepastu sedih huhu

Cartoon sungguh !! ;p

Isnin ni kkani dah msukk kje
Yess! Saya xnk jd senior,
Biar ditengah tengah.
Baru selesa,
Asalkan happy

Apapun Allhamdulillh,
2minggu yg bjalan lancarrr

Dah bt sehabis baik
Ha, lgi satu pressure bila nk inform sale,
Bila sale tinggi call bos suara riakk gila lah,
Umpama kt bahu ni ada byk paku,
Bercakap sambil mendabik dada,
Dail pnh dengan semangat.

Tapi bila sale suam2 kuku,
Rasa stress,
Nk call boss pn rasa segan,
Rasa diri tk bt yg tbaik.
dan mula salahkan diri

Haih. Baih. Haih.
Saya ni mmg emosi,
Npk je ketwa bdekah dekah,
Tapi hal kecik pn mata saya pandang besar.

Thats y lh bila dgn incik lalan,
Dia faham sangat da,
Saya ni tk tahu membezakan
Antara "Marah" dan "teguran"
Saya akan terus merumuskan
"Semua orang benci aku"

Pernah kt shopping cmplx,
Saya tny incik lalan sekarang pukul brapa,
3 kali dia ulang saya tak dengar,
Kali ke4 incik lalan tertinggikn suara,
Trus bertakung airmata saya.

Haha.
Complicated kn ?
Kata wanita,
Ofcz lah mudah terasa hti.

With love,
Fatinfashiekin

No comments: