FOLLOWER

NUFFNANG ADS

LIRIK RINDU CINTA PADAMU (NIRWANA BAND )


Dah 4 hari incik lalan di bangkok,
Dan lagu ni macam memerli.
Dalam kereta, kat farmasi,
Berulang..
Asyik lagu ni ja.

Hopefully dia okey,
Nak call pun risau menggangu,
Dari 9pagi waktu malaysia sampai ke malam dia
Ada seminar..
Then free je,
Keluar den staff2 skerja dia..
Bila dia balik, call pn dah tgahmalam waktu malaysia
So saya sendiri penat,
Dia pun penat.
Semoga dia tahu jaga diri hendaknya



NIRWANA BAND -  RINDU CINTA PADAMU

Berharap esok hari kita bersatu
Menembus dinding waktu,
menghalang rasaku
Gelisah karenamu,
ingin di dekatmu
Suka dan duka bersamamu

Rindu rindu semakin rindu
Cinta cinta semakin cinta
Aku di sini kau di sana

Rindu rindu semakin rindu
Cinta cinta semakin cinta
Rindu cintaku padamu

Rindu rindu semakin rindu
Cinta cinta semakin cinta
Aku di sini kau di sana

Rindu rindu semakin rindu
Cinta cinta semakin cinta
Rindu cintaku padamu

Rindu rindu semakin rindu (semakin rindu)
Cinta cinta semakin cinta (semakin cinta)
Aku di sini kau di sana

Rindu rindu semakin rindu (semakin rindu)
Cinta cinta semakin cinta (semakin cinta)
Rindu cintaku padamu, rindu cintaku padamu

*gmbr ni dia sebelum bertolak,
Minta pndpt okey x bj dia, klu dia th saya upload gmbr ni
Nahas saya. HHAHAHA

With love,
Fatinfashiekin

1 comment:

diki sulaeman said...

makasih informasi lirik lagunya