FOLLOWER

Saturday, February 16, 2013

PROJEK MEMIKAT SUAMI

Salam,

Dalam setengah hari and now 1.15am tamat juga membaca novel PROJEK MEMIKAT SUAMI karya HANINA ABDULLAH.

Last week kan saya ke bookstore, pada mulanya saya pilih novel lain. Tapi tengah tunggu turn nak buat pembayaran tu, ternampak novel ni. Terus menerpa dan capai novel tu. Cover yang ceria, simple tapi tajuk dia lain dari yang lain. Ye, novel-novel cinta biasanya bertajuk lebih kepada ayat berbunga, tapi novel ni lain.

Masa dalam kereta, kat trafic light, tertoleh buku ni dan terbaca. "Alamak, bukan buku keluaran Alaf21 !!" Saya tak pernah beli novel selain keluaran Alaf21 kalau uall nak tahu. Ombak rindu ? Adam hawa ? Semua keluaran Alaf21.

Bila sampai rumah,
Hati rasa gundah.
Hmm, takut mengecewakan.

BUT, HEI !
Bila dah buka page 1,
Akan melekap dan novel ni tak kan lepas dari pegangan tau.

Masa my mom nampak saya baca PROJEK MEMIKAT SUAMI, mama kata "apa ank dara baca buku macamtu" haha. Sebab mama ingatkan buku ehem-ehem. Ala, ehem-ehem. Then explain pada mama, actually tu novel. Haih, tak da kerja eh kahwin entah bila nak rangka projek memikat suami. Kalau ada buku camtu pun, nak beli buku #projek memikat bakal mak/bapa mertua. Haha.

Ok, berbalik pada novel ni,
Pada yang stress-stress,
Selalu gaduh dengan pasangan,
Gila-gila, happy gd lucky,
Sangat sesuai baca novel ni.
Confirm korang akan senyum herot !

Kepada penggemar novel sebagai terapi stress, WAJIB BELI.
Saya ulang lagi sekali,
WAJIB BELI. Saya ulang kali ke3 ye,
WAJIB BELI :)

Kepada yang dah berkahwin,
Akan buat rasa sayang mendalam dalam pada suami.

Kepada yang single,
Akan buat rasa diri perlu mencari pasangan sempurna seperti "noah",
Pasangan yang boleh mndidik kearah kebaikan.

Kepada yang in love,
Akan buat uall rasa,
Bersemangat jadi sekuat nawwal,
Menempuhi dugaan hidup ssh seng bsama pasangan.

Terima kasih kepada penulis
HANINA ABDULLAH kerana menghasilkan novel semanis ini, dan buat saya jatuh cinta dan ingin mengenali penulisan2u dengan lebih mendalam !

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...