FOLLOWER

Wednesday, February 27, 2013

JADUAL YANG PENUH

Salam,

Dah lama tak jenguk blog,
Balik dari KL ahad lepas saya terus senyap tanpa jejak

Busy,
Kakani dh pergi umrah,
Tinggallah saya mengantikan beliau.
Best nya muda2 dapat pergi ke rumah Allah kn ?
InsyaAllah ada rezeki kita nanti :)

Seetiap malam sebelum tidur sure akn catit dn reminderkn
Dalam phone ape tugas kkani yg ptt saya
Tolong dalam menggantikn dia

1) settle kan sales
2) pastikan ofis tak macam kapal kram haha
3) stok ubat2 settle dipacking
-eusol packingkan
-obimin packingkn
4) pastikan sudut dispensing selesa dn kemas
5) zipper bg / plastik bg dn smua brg di tpup
6) kaunter utk custmer dapat kn sesi penerngan
Pn dipastikan tak ada calit2 pen atau meja kotor2
7)kemaskan 1 farmasi
8) kemas kini report poison
9) buat oder otc dn poison utk di fax ke HQ
10) senyum meleret2 dn maniskn wajh supaya csstmer jtuh hati,
Dri sakit jd sihat lepastu nnti datang lagi hehe
11) cek buku custmer oder
12) ambil tester perfume dn semburkn ke 1 farmasi supaya
Mnimbulkn aura ketenangan dn bunga bungaan hahahahzhh

Mmg simplekn,
Tapi pkre mudh lh sy sllu lupa
Lg2 bila khayal bborak dgn cstmer

Ha kawan2
Bb saya pada incik lalan
Dn saya bukn lh pngguna bb lg kerana sy tlh
Beralih rah kpd smsung

Huh sgt melemahkan tgkuk
Bjm study cara penggunan samsg tp still x faham
Ylh bfore this kn bb ber keypad
Then samsg ? Touchh?
Bukn sng nk ok
Jari sy ni kasarr

Ahad lps jmpa kakak (nadzirah)
Tgk jari jmri kak senth screen smooth ja
Bila saya ? Hmm malas crita laaa
Huhu

Aapapun Allhamdulillah
Tk pnh tfikir nk tukar samsg
Dn xpnh minatbpn touch tb2 pki pula

Before this guna HTC incik lalan pn bclar balar
And now rosak
Hopefully samsg ni lama lah jgka hayatnnya
Hhahhah

With love,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...