FOLLOWER

Friday, February 1, 2013

AKU LAGI KENAL DIA

Aku tak meminta wang berjuta.
Tak.

Aku tak memerlukan bunga berjambak.
Tak.

Aku tak menginginkan rumah tersergam.
Tak.

Aku tak mahukan emas berlian.
Tak.

Apa yang paling membahagiakan aku,
Bila aku dapat ambil apa yang dia punya. Pendrive. Hardisk. Pen kerja. Notebook.

Segala yang milik dia.
Aku suka rampas. Dan aku kata "nak"
Aku simpan dalam kocek.

Entah,
Aku suka tiap kali kami bertengkar.
Aku suka tiap kali dia marah.
Aku suka tiap kali dia mymbunyikn bnda.
Sambil dia berkerut kening dn kata
"Dah agak daa, semua dia punya !"

Tu lagi membahagiakan aku,
Daripada barangan-barangan,
Dan hadiah.

Sekurangnya,
Bila aku guna setiap barang kepunyaan dia, aku ketawa.

Bukan lah aku kejam,
Sekadar menyakat. Lepas sebulan.
Aku pulangkan. HAHA

Aku bukan apa,
Aku bosan dengan segala perkara formel yang memualkan.

Kejutan-kejutan romantis ?
Ah, itu semua drama.

Yang benar,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...