FOLLOWER

NUFFNANG ADS

ADIK TEMAN LELAKI

Paling best, dating dengan kakak.
Dan berkenalan dengan boy-fren dia,
FARID. Gambar farid xda lah.
Malu lah nak ambil gambar lelaki. Hehe.

Ingat lagi dulu,
1st time nak jumpa kakak,
Malam tak lena tidur.
Asyik terfikir. Esok nak bual apa ?
Tanya dah makan belum ?
Tanya belajar amik kos apa ?
Tanya ada boyfren tak ?
Haha. Memang malam tu tak lena lah.

Almaklumlah,
Takut kena reject awal-awal.
Kena lah jadi sopan santun.
Tapi masalahnya saya ni,
Jenis banyak cakap dn ske gelak2,
Nk ubah jd sopan dn pdiam sush.

Lagi-lagi incik lalan duk kata
"Kakak pendiam tau"

Serammnya.
Seram sejuk dunia dirasakan,
Takut bila saya kata
"Da makan"
Nanti kak cuma angguk.

Tanya lagi :
"Ada boyfre ?"
Kak cuma geleng.

Seram kan ?

TETAPI,
Rupanya tak.
Kakak cool okey. Best !
Macam kawan-kawan,
Umur lebih kurang,
So bile berborak tu kira ngam lah.
Ada je topik nak cakap.

Dan jeles,
Sebab muka kak halus,
Tak payah pakai apa pun,
Licin je.

Bile toleh muka kakak,
Pastu toleh muka abang dia ???
Aih, beza !

Ok. Apapun,
Allhamdulillah,
Selesa. Kalau nak peluk cium pn blh.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: