FOLLOWER

Friday, February 22, 2013

ADIK PEREMPUAN SAYA

Assalamualaikum

harini adik yang buat praktikel di farmasi kami
telah menamatkan tempoh praktikelnya disini ;'(
nanti sure rindu,
hari-hari muka dia ada 4 minggu ni, tiba-tiba tak ada


biasanya saya buat apa-apa dia akan kata
"kak ekin, biar kite tolong"
sekaranh tak ada,
buat sendirii. kembali sediakala.
sebelum ni boleh lah blagak sifu,
senior katekan, bajet bagus lah

"fiza, ubat ni ubat selsema,
mengantuk yang ni. tak mengantuk yang ni"

"fiza, dah berapa kes dapat ?"

'"fiza, tu ubat urat, bukan ubat sendi"

"fiza, sehari sekali tau cakap pada custmer tu,
pesan pada cstmer banyakkn minum air kosong,
faktor cuaca buat demam lambat kebah"

lepasni. tak da daah.
so bila tahu harini hari last fiza,
dan dia balik tengahari, terus bergegas mcari hadiah !



dari saya untuk fiza ;)
seronok bila dia kata
"sweet la kak ekin !! sweetnyee !!!!"
saya bab2 macamni memang sangat sweet,
thats y siapa kata saya sombong saya
bulat kan mata. saya sombong ??
buat muka sombong camna ??
kalau malu maybe lah. haha

hopefully, tengk je teddy tu,
fiza akan ingat pd akak farmasi yang pyayang ni.


dan atas ni,
dari fiza untuk saya ;')

KAKAK SAYANG FIZA,
FREE KALAU LALU MACD KE KFC KE,
PIZZA HUT KE, TAPAU LAH APA2 YA,
HANTAR FARMASI,
AKAK SUDI MENERIMANYA.
HEHEHE

I LOVE YOU FIZA
*HUGS*



with love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...