FOLLOWER

Sunday, January 6, 2013

TWEET JER

Saya ada twitter,
Dan saya ada FB,
Sejujurnya jatuh saya sekarang pada twitter. Diari ke2 saya.

Tetapi,
Ianya saya PRIVATE kan.
Hanya mempunyai 42followers,
Kebanyakkannya adalah sanaksaudara,
Dan hanya insan terapat dihati.

Perbualan terang-terangan,
Isihati secara spontan,
Tak perlu risaukan intaian stalker.
I'm falling in love with my twitter.

Ada juga yang find me through blog,
Contoh, mohd nazrin,
Dia sangat berbahasa,
Saya approve nya.
Dan rasa "eh ! Ada org bca blog aku ea"
Heheehe ;)

Bila orang add,
Then kita tak approve,
Orang akan marah.
But sorry, ia nya peribadi.
Kat fb saya tak ada bertegur sapa dengan incik lalan.
But dalam twitter, even dia tak reti.
Saya boleh tegur sapa dia.

Twitter merupakan laman yang memerlukan keterbukaan dalam percakapan, bukan macam facebook yang lebih kepada menunjuk setiap apa dilakukan. Dan perlu menjaga hati orang secara mendalam.

My second diary,
Even teringin makan cempedak goreng pun saya tweet ! Haha.
Sorry pada yang still pending.
Dan jangan marah-marah.
Nanti cepat tua.

Kalau facebook,
Saya punya status tak kisah apa pun,
Stalker ? Hah nak cerita.
Ada seorang ladies add me kat FB,
Add tapi hide everything ?????
Cuma gambar profile sekeping. Lol ?
Tapi saya approve je, HAHA.

After 5 month camtu,
That girl add incik lalan,
Tapi bukan dalam akaun FB incik lalan yang aktif dan mempunyai mutual fren dengan saya. TAK. Akaun yang dah tak aktif n for ur infomation, DP pun bukan gambar incik lalan, dan for ur infmation juga, saya xda add incik lalan through that account, tapi selalu jenguk through hp incik lalan, saja tengok2 dan terkejut. But, macammana tiba2 dia boleh cari akaun incik lalan tu ?

MELAINKAN ?
Orang yang dikenali. Jeng, jeng, jeng.
Saya ? Approve je. Nak tengk sangat. Tengok ler. Tak da buat dosa apapun. Hehe. Cuma tweetr x blh, sbb banyak merapu. Rahsia ye.

Ok lah. Gunait all !
Esok kerja !
Workhard ye !

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...