FOLLOWER

Friday, January 4, 2013

KERETA PEREMPUAN

Assalamualaikum.

Bangun pagi, dimulai dengan segala yang positif. Breakfast, tengok fikrahTV1, basuh kereta, masak dan makan sampai kenyang. Tapau makanan untuk dimakan difarmasi. 12tengahari lock grill rumah, menuju ke kerete. Then, OhTuhankan, and I'm crying so hard. Rasa terduduk dan sayu. Call mama, mama kata nanti mama datang farmasi.

Actually, tak ada apa yang teruk sangat. Tapi rasa sayu hati sangat-sangat. What happen to my car ? Saya baru je basuh kereta saya dengan penuh kasihsayang.
Seriously I'm crying, pergi farmasi, parking pun jauh. Muka merah padam. Buka je pintu farmasi, menangis lagi.

KakAni, KakAlai, KakAida tercenggang. Bila saya cerita, semua ketawa. Yes, benda tu lawak. Tapi maybe sebab saya ni punya lah membersihkan kilat gila. Tapi something happen. YaTuhanku. Rasa sayu sangat tengk apa yang terjadi.

Tengahari mama datang famasi dengan abah, mama gelak besar. Abah pula macam biasa lah tahan gelak sambil geleng kepala.benda kecik macamtu saya nangis gila hyper.

KakAlai kata : "benda kecik macamtu nangis macamni teruk, baru 1 masalah" heehe

Mama kata : "nangis gorong-gorong" means nangis teriak kuat dan mama tahan gelak ingat peristiwa tengahari tu.

Kalini punya kes,
Incik lalan orang paling last saya infom. Sebab gerenti dia berleter. Ye. Dia kata "jangan berangan beli kereta besar, kereta ni pun macam-macam jadik"
(-_-)

Bila saya nak mulakan hari yang positif, pasti ade je benda negatif berjaya disimbah pada muka saya. Astagfirullahalazim.

Ok. Bagaimana saya mengatasinya ?
Luahkan pada kawan-kawan tahap ketensionan, so tadi ada kakAni, KakAida, KakAlai. So ketensionan saya terbahagi kepada 4 cabang. Then, LEGA ! Huhu. Berjaya bertenang. then infom kakAin, dia ? Ketawa besar. Saya boleh bayangkan hidung dia konfem merah padam gelakkan saya.

Apapun, esok nak pi JB. Tengok Mohamad Fateh. My uncle dapat baby baru ! Anak sulung. Boy ok ! Sweet. Saya FATEN dia FATEH ;)

Aha now currently. Tengah malam, me and daniel membasuh kereta. Semangat kan ? Don't care. Kereta mencerminkan tuan. Anggap je segala kecalaran tu sebagai kenangan. 1 kat sabak awor. 2 kat shell. 3 depan pasaraya KS. 4 langgar kereta boyfren. 5 tenggelam. Heehe

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...