FOLLOWER

Friday, January 11, 2013

KEJADIAN 2012

Assalamualaikum,

*susunan gambar mengikut entry*

Hai ! diwaktu kelapangan yang damai ni,
daripada saya duk merepek menaip entry pendek-pendek.
adalah lebi baiknya saya membuat rangkuman bagi 2012.
memandangkan januari masih lagi dilalui,
dan aura tahun baru tu masih lagi terasa kan ;)

ok. saya nak share segala pahit masam masin 2012 saya.
Tak ada apa yg menarik tersangat, tapi cukuplah dan saya sangat berpuas hati dengan apa yang saya dapat pada 2012. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan.

1) FIZIKAL : makin gemuk.
dah banyak kali ulang, dulu saya cuma 40kg je, bila dapat 45kg dulu rasa macam bayu laut menghempas wajah,
rasa diri ni gebu-gebu je.
tapi sekrang ? 55kg. fuh !!!
dengan ketingggian sekadar 155 mbuatkan saya gundah gulana.

dulu pp tu xda lah susah nk senyum,
x da lah bila senyum je tkeluar dari tudung.

sekarangggg,
pipi sangat bersemangat !!!
teruskannn. yes !!!! (-_-)

2) SOSIAL : follower betambah,
dulu cuma 18 follower je.
sekarang dah 96. tak gah. tapi terharu.
mula2 buat blog ni dulu, saja je pun,
tak da follower pun tak pa, terima kasih.
dari 18 orang meningkat 96. nak nangis i tau ;'( hahah *pang!* over bebenau

3) KERJAYA ; semakin positif
kalau kakAlai jumpa maresa, saya jumpa faesah ! hehe. Allhamdulillah. positif.
naik - naik - naik
ada orang kata kerjaya saya ni tk ada apa yang perlu dibanggakan.
tapi, saya suka dengan rezeki saya.
dari 2009 saya berkhidmat, Allhamdulillah, dan bahagian untuk staff juga tidak menghampakan :)
boss yang best. suasana yg happening.

4) PERBELANJAAN : tahu mengawal belanja. secara jujurnya, saya sangat mengawal perbelanjaan diri, tak ada beli apa pun untuk diri. tapi kalau dah kesian sangat, baru lah reward something untuk diri tu pun bila incik lalan pun kata
"tukarlah handbag..." haha. sian saya kan ? entah. rasa tak perlu. perbelanjaan ttinggi saya sekarang cuma terhadap makanan. Susahnyaa nk kawal nafsu makan. Asyik lapar je. Malam still bersenam, tapi tak da perubhan punn..

5) PERSEKITARAN : banyak accident
2012 lepas, saya banyak accidenttt !
kereta calar balasr !
macm2 saya langgar.
haih ! termasuk kereta incik lalan.
termasuk bengkok kan sportrem kereta abah sangat mengerikan !!!!

6) SILATURRAHIM : dah kenal adk beradik incik lalan, jmpa adik dia. hehe. I love u, ita, kakak, wahida, dikmat
:)

7) FAMILY : sentiasa best !!
Aza masuk form2, danny darjah 3, awal 5 tahun. Mama 42 tahun, abah 48 tahun.
Makin membesar, makin happy, makin havoc. Love them ;)

8) HUBUNGAN : tenang.
Tipu lah tak da isu sensitif. Cuma undang2 kami "minta maaf" dan tidak membesarkan isu. Malas nak gaduh panjang-panjang. Sebab depan mata juga nanti ;p


Allhamdulillah, ada pahit, ada manis
Dan yang pasti ! ada hikmah.
Semoga 2013 lebih baik,
Saya tak mengharapkan apa-apa setinggi gunung,
Cukuplah andai segalanya bjalan lancar dibawah redhaNya.

Azam 2013 ? ada entrynya nanti,
As long tak masuk febuari, still nw year.
Ok guys. nite !

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...