FOLLOWER

Thursday, January 3, 2013

HARI KETIGA

Hai peace !!!!!
Permulaan yang tidak produktif harini, kite merancang tapi Allah tentukan.
Bangun lambat ! Oh Tuhanku.,

So jenis saya,
Kalau kelam kabut sure lah sakit tulang belakang. Rsa lenguh semacam,
And now, even dah petang,
Tulang belakang still sakit !
Rasa lenguh. Kalau saya ada husband dah lama saya suruh hubby urutkan, tapi saya belum kahwin,
So saya ada adik-adik.
Masalahnya adik2 bila di suruh tolong urutkan badan jawapannya "alaaaaa"..
Ceh ! Kena suh abah beli kerusi urut ogawa lah nampaknya.

Macam orang tua kan ?
Kurang kalsium.
Nama je kerja farmasi.
Ini lah masanya untuk menyalah kan KAFEIN. Peminuman kafein secara tidak terkawal dan berlebihan mengakibatkan tulang reput. *ye saya tahu, ye*

Teringat pula randy datang haritu,
Dia tahu saya suka minum kopi 8 cawan sehari, suka makan peha ayam, makan meggi, kopi tongkat ali pula tu saya minum, randy kata "I nak tgk u 10 tahun dari sekarang, macammana u kalau u still dengan pemakanan tak sihat macamni" hehe. Seram mak noks. Tapi sekejap je seram. Lepas tu rasa kopi tu memang my drug ! Dan peha ayam tu seksi. Hah.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...