FOLLOWER

Wednesday, January 23, 2013

GADIS DAN BENGKEL ?

Plan jadi surirumah tk menjadi,
11 pagi tadi bersemangat ke bengkel, tapiii ramai orang !!!!

So, adik punya rezeki lah,
Ajk masing2 makan KFC..
Then call mama, sebab pukul 1 mama dengan abah sure kelua lunch bersama.
So ada peluang pinjam masa abah sat pergi bengkel,
Saya ni ? Mana lah tahu apa-apa ??
So bila pergi bengkel. Tercengang ????

Saya cuma jawab "hah ?? Mana tbaik ?? Mahal tak ??" Tu je lah. Haha.
Dan brother bengkel tu pula tercengang tengk saya. Saya sendiri x tahu apa patut buat ?

Tunggu mama pukul 1 lama pula,
Saya pergi juga lah bengkel tu dulu,
Mama pun ada kata dah call owner bengkel kata anak dara dia ada tercangak kat sini semoga diberi perhatian.

Dan abah ?
Nanti dtg dengan mama,
Buat pemantauan sambil ajak lunch ;)

Ok. Kdg2 tfikir,
Macamana lah kalau duduk bjauhan dari mama dn abah ?????
Ok. Tahu, suami jd mangsa. Hahahah



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Anonymous said...

I for all time emailed this webpage post page to all my contacts,
as if like to read it then my contacts will too.
My web blog http://clasificados.noticia.es/

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...